به سايت مذهبي حضرت عباس خوش آمديد .

PostImageBlock
سايت حضرت عباس" border="0">
/endPostImageBlock

تا   زخمهای  کهنه  دل  را  دوا  کنم     با  ذکر  نام   پاک  تو   ذکر خدا  کنم

 

 يافاطمه به سجده بگويم به صد نفس      مولای من تويی و به حاجت صدا کنم

 

 تا  پا نهم  به خاک  مدينه  به  ياد  تو    خاکش ز  بهر  چشم  ترم  توتيا  کنم

 

 چون آن ضريح گمشده پيدا نمی کنم      اندر  کنار   قبر  نبی  عقده  وا  کنم

 

 من عهد بسته ام که بميرم  ز داغ تو     عهدی دگر کنم که به عهدم وفا کنم

 

 غمهای آسمان که هجوم آورد به دل      رفع غم  گران  به  حديث  کساء‌ کنم

 

 مهدی کجاست تا که به امر ولايتش      سرهای دشمنان  تو  از تن جدا کن



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت8:06---8 فروردين 1392
ایول الله زیبا بود


روی گلبرگ شقایق بنویسید...


گل یاس تاب فشار در و دیوار نداردپاسخ:به به


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاریخ : چهار شنبه 7 فروردين 1392 زمان : 16:1

نویسنده : اميرعباس دسته بندي : همه مطالب
PostRateBlock /endPostRateBlock OnlyMorePostBlock
نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
/endOnlyMorePostBlock

(نظر)

محبوب کن - فیس نمافيس بوك

RelatedPostsBlock /endRelatedPostsBlock CommentBlock
ارسال برای این مطلب
این توسط [Comment_Author] در تاریخ [Comment_Date] و [Comment_Time] دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

[Comment_Content]


[Comment_Form] [Comment_Page]
/endCommentBlock